تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 18:34 | نویسنده : ولی صفری

طلسم مورچه:

 این نوع طلسم عادی می باشد و نوع عملکرد آن این است که مورچه های گوشت خوار در تونل ها یا غارها وجود دارند که در موقع رسیدن به دفینه ظاهر می شوند . مورچه های گوشت خوار مورچه گوشتخوار حرکت می کند هیچ چیز در معبر خود باقی نمی گذارد و مزارع را نابود می کند و حیوانات را میخورد ، حرفه اصلی اینها چپاول است سرعت حرکت این مورچه ها با سرعت حرکت اسب برابری می کند ، بهمبن جهت در موقع چپاول دسته های اکتشاف آنها ده کیلو متر و پانزده کیلومتر و گاهی زیادتر پیشاپیش سپاه حرکت میکنند ستونهایی بموازات یکدیگر به حرکت درمی آیند گاهی تعداد این ستونها به صد بالغ میشود و افسران آنها که به واسطه ی سرهای بزرگی که دارند به خوبی تمیز داده میشود در طرفین ستون قرار میگرند سپاه این مورچه خون خوار از چندین میلیون تشکیل میگردد هر کجایی که لاشه حیوان و شکار زیاد وجود داشته باشه این مورچه ها هم هستند.

روش خنثی سازی این نوع طلسم یا همان طلسم مورچه هم سمپاشی و یا استفاده از گاز کربن دی اکسید می باشد.

بزودی در مجموعه علائم و آثار شناسی روشهای شکستن هر نوع طلسم و تله ها و قرار دادن موکل بر روی دفینه را خواهید آموخت!!!

 



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 18:32 | نویسنده : ولی صفری

 

 

مژده  مجموعه های آموزشی  مژده

 

 

محصولات بسیار استثنایی  با بیمه تضمینی بسته و هزینه پستی رایگان و تحویل ۴۸ ساعته و تحویل مبلغ کالا در آدرس شما برای سرتاسر ایران 

 

همراه با پاسخ دهی کارشناسی تا ۵سوال رایگان برای خریدار  هر یک از محصولات

 

تمامی لینک های فروشگاه سالم بوده و کار میکنند و می توانید خرید خود را با کلیک بر روی گزینه "خرید پستی " کلیک کنید

 

 

 خدمت تمامی دوستداران وعلاقمندان علوم و آثار باستانی 

 توجه:در صورتی که به هر دلیلی موفق به خرید پستی هر یکی از محصولات نشدید در قسمت نظرات اعلام کنید  حتما با شماره ما تماس حاصل فرمایید . ب تشکر ولی صفری

جهت دیدن کامل مطالب  و محتوای وبسایت از مرورگر موزیلا یا فایر 

 

 



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 18:28 | نویسنده : ولی صفری

 

در این پکیج 80 % علائم باستانی که در ایران از آنها استفاده شده  قید شده و  تکمیل کننده پکیج شماره یک می باشد در این پکیج سعی  شده که دیگر آثاری نماند که جای سوال برای دوستان عزیز را باقی بگذارد و در مورد اکثر آثارها در آن بحث شده الباقی یک سری از آثارها که در پکیج یک بود و درصدی هم در سایت راجب آنها توضیح داده شده بود. این پکیج هم اکنون آماده فروش میباشد . قیمت به علت اصرار عده ای از دوستان از    هزار تومان به تومان تغییر پیدا کرد  .و لیکن یک تخفیف ویژه به آن دسته از دوستانی که پکیج شماره 2 را خریداری کرده اند : 50 هزار تومان به آنها بابت این تخفیف برگردانده خواهد شد . دوستانی که پکیج شماره یک را خریداری کنند 10.000 هزار تومان تخفیف ویژه داده خواهد شد .شماره کارت           بانک تجارت نیک آیین  

توجه

 

دوستان عزیز با کمال احترامات باید عرض کنم , مم بعد به  دلیل مشغله کاری زیاد بنده فرصت جواب دادن  به سوالات شما دوستان عزیز را ندارم لذا برای دریافت اطلاعات کامل برای خرید پکیج اقدام کنید . زین پس در فرصت کمی که دارم فقط جوابگوی دوستانی هستم که پکیج را خریداری کرده اند.

 

با تشکر : گنج باستان

 

شماره کارت   

 

 

بنام نیک آیین     در قسمت نظرات 

 

 

 

 


تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 18:27 | نویسنده : ولی صفری

 

قیمت پکیج یک 60000 هزار تومان لطفآ بعد از واریز مبلغ , 

 

شماره فیش و آدرس خود را به صورت خصوصی ارسال کنید

   

  در قسمت نظرات 

حق کارشناسی برای هر یک سوال  15000 هزار تومان میباشد و تا واریز مبلغ از 



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 16:12 | نویسنده : ولی صفری

danlod demo فیلم بزودی فیلمی از ولی صفری



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 16:11 | نویسنده : ولی صفری

کتاب اسرار نسخه ها .....

***مکمل و موید پیش در آمد مطالب کتاب نفیس میراث زرین***

 



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 16:9 | نویسنده : ولی صفری

تصاویر نادر از آثار های بجامانده از پیامبران

 

 

عصای حضرت موسى علية السلام





تصویر قطعات چوبی از کشتی نوح پیامبر علية السلام

عمامه حضرت يوسف عليه السلام 



مقبره  نوح پیامبر  علية السلام






قبر پیامبر عمران علية السلام






مقبره  أيوب پیامبر عليه السلام





تصویر قبر  يحى پیامبر  علية السلام در دمشق




مقبره هارون عليه السلام




تصویری مومیایی فرعون مصر 




بقایای کشتی نوح




مقبره حضرت یونس در عراق




 اثار قوم ثمود



 اثار اصحاب الاخدود




مقبره  حضرت سليمان علية السلام




مقام سيدنا ابراهيم من الداخل 

وتوضح الصور مكان قدمية محفورة في الصخر بامر الله سبحانة وتعالى





حضرت إبراهيم عليه السلام 


من مخطوطات مكتبة الاسكندرية (صحائف موسى عليه السلام )





آرامگاه حضرت زكريا عليه السلام





آرامگاه نبي الله شيث عليه السلام




آرامگاه حضرت يحى علية السلام




محراب داوود علية السلام



صور محلب ناقة صالح عليه السلام





تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 16:8 | نویسنده : ولی صفری

مقدمه کتاب اسرار نسخه ها ( اولین کتاب دفینه یابی ایران زمین ):

شیوه حفاری های بدون نظم و ترتیب و بدون درنظر گرفتن ضوابط علم باستان شناسی و تجارت آثار مکشوفه در این حفاری ها که عموما با وجودی که ارزش تجاری داشتند ولی هویت اصلی آنها از نظر قدمت و تعلق آنها به تمدن خاص و مشخص دستخوش اضطراب قرار گرفته بود , زیانهای جبران ناپذیری به آثار و نشانه های ایران زمین و تپه های باستانی وارد آورد.

 

باید در نظر داشت که خسارات وارده از حفاری های مخفیانه و تجارتی بدون روش صحیح علمی و به منظور جمع آوری  عتیقه بسیار زیان بخش بوده و صدمات ناشی از آن جبران ناپذیر خواهد بود.چه در این قبیل حفاریها , اساس و بنیان طبقه بندی و لایه های باستان در اثر کند و کاوشها مضطرب شده و برگردان آنها به حال و نظم ترتیب اولیه و اصیل امکان پذیر نیست.

 

با توجه به این که امروزه نسخه جعلی خیلی زیاد شده و نیز به دستگاه های فلزیابی نمی شود اعتماد کرد به فکر این افتادیم که بیشتر علائم موجود در ایران را که بیشتر نشانه دفینه هستند را جمع آوری کنیم و این مطالب حاصل خواندن بالای دو هزار و نهصد و ده نسخه (2910)  دفینه است که علائم را استخراج کردیم و در اختیار شما هم میهنان عزیز قرار می دهیم.باید عرض کنیم که این مطالب کاملا  100% ایرانی بوده و تمامی نشانه ها در ایران رویت شده و سند آن هم رویت شده است و تنهاترین کتاب , منبع , مرجع و دایره المعارفی است که در ایران عزیز این اسرار و مطالب  را بصورت کامل و بدون هیچ گونه ابهامی و بصورت گویا عنوان کرده است.

 

علاوه بر این نکته دیگری که در نیم قرن گذشته بخصوص در دوران اخیر ضایعات فراوانی در زمینه شناخت هنر اصیل تمدنهای باستانی بوجود آورده تولید و ساخت اشیای تقلبی و بدلی است.. متاسفانه ادامه این قبیل عملیان ناروا و نادرست چه در زمینه حفاریهای مخفیانه و قاچاق و چه در رهگذر تجارت عتیقه و ساختن اشیای تقلبی در نیم قرن گذشته ضربات مهلکی بر پیکر آثار باستانی کشور ما وارد اورده است که ما روشهای کشف اصالت را در این کتاب نیز توضیح داده ایم.

 

این را با جرات می گوییم که اگر علائم منطقه شما در اثر عوامل تخریب نشده باشد با مطالب این کتاب به نتیجه خواهید رسید و به ندرت احتیاج به دستگاه خواهید یافت .از برهم زدن مکانهایی که علائم و آثاری ندارند جدا خودداری کرده و در این حرفه با احتیاط عمل بکنید.

لازم به ذکر است که عزیزانی که قصد آشنایی مقدماتی تا حرفه ای علم علامت و آثار شناسی را خواستار هستند می توانند با تهیه پکیج های منتشر شده ( پکیج شماره 1 –  تکمیلی –  اسرار تپه ها و قبرها ) و بالخصوص کتاب نفیس و نایاب  "میراث زرین " به این مطالب ارزشمند و نایاب دست یافته و به این علوم واقف گردید.

منابع دیگری که برای تکمیل و پربار بودن مطالب این کتاب ارزشمند و نایاب استفاده گردیده استفاده از تجارب اساتید محترم علوم باستانی , مقالات و کتب تخصصی باستان شناسی , منابع و نسخ کهن علوم باستانی و دفینه یابی و اندک تجارب بنده می باشد , در قسمت هایی از کتاب که از سایر منابع  دیگر برای تکمیل مطالب و پربار بودن این کتاب اخذ شده و کمک گرفته شده است , منبع ذکر گردیده است و سعی ما بر این بوده که اصل صداقت و راستی را مراعات نماییم.

 

 نکته مهمی که حائز اهمیت می باشد این است که مطالب این کتاب پیش در آمد کتاب منتشر شده گروه دفاین کتاب نفیس " میراث زرین " می باشد و شما در کنار مطالعه این کتاب می توانید با تهیه کتاب نفیس میراث زرین بطور کامل به علم اسرار نظامی و اسرار  نسخه های دفینه ها و گنجهای ایران زمین که هر دو کتاب مکمل هم می باشند پی برده و بطور کامل با تمامی دفینه های ایران زمین آشنا شده و این علم را در جهت صحیحی استفاده نمایید.

 

بزودی مجموعه هایی بهتر با مطالبی پر ثمر که راهگشا و راهنمای شما عزیزان در علم علائم , آثار و نشانه ها خواهد بود منتشر خواهیم کرد.پس منتظر مجموعه های بعدی ما باشید.

امید آن دارد در آینده با تکیه بر قوانین موجود که اجرای صحیح آنها بخوبی می تواند از این عملیات جلوگیری کند وضع بهتر و سامان بیشتری در حفاظت و نگاهداری علائم و نشانه های آثار باستانی و عدم تخریب آنها و رساندن آن به نسل های بعدی بعنوان میراث فرهنگی و کهن این مرزو بوم باشد بوجود آید.

 



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 16:7 | نویسنده : ولی صفری

 

از دوستان و خریداران محترم خواهشمندیم آدرس و شماره معتبر در موقع تکمیل کردن سفارشات وارد کنید زیرا در غیر اینصورت بسته سفارش داده شده برگشت می خورد.

 

 

 فروش دستگاه های فلزیاب - ردیاب - نقطه زن - طلایاب - خلایاب و...

 

این دستگاه ها انتخاب شده از بین بیش از 100 دستگاه حرفه ای فلزیاب بوده که تحت هر شرایطی تست و آزمایش شده اند وهمچنین همه محصولات این شرکت با تست در زمین (خاک) تحویل مشتری میگردد و همچنین همه ی دستگاه ها دارای حذف ذرات بوده که میتوان گفت 90% کاوشگران با ذرات و مواد معدنی داخل لایه های خاک مشکل دارند .

ما به شما مقایسه کیفیت ، کارایی و قیمت محصولات این شرکت و دیگر شرکت ها را پیشنهاد می کنیم .

 


ولی 
 
 

دانلود

 

 

 

ما به شما مقایسه کیفیت ، کارایی و قیمت محصولات این شرکت و دیگر شرکت ها را پیشنهاد می کنیم .

 

 

 

 

هموطنان عزیز! تعدادی از شرکت ها و اشخاص فروشنده دستگاه های طلایاب شروع به تبلیغات علیه شرکت ما کرده اند. این اشخاص کیفیت و کارایی بالای دستگاه ها و از همه مهمتر تست زیر خاک را دیده و شنیده اند و چون فروش کمتری به علت شروع به کار شرکت ما داشته اند بر علیه شرکت تبلیغ کرده اند. ولی مطمئن باشند مشتری کارایی ، کیفیت و تست زیر خاک را می خواهد نه حرف های پوچی که عملی نشود.
 
پیام شرکت  به هموطنان عزیز:
شرکت ما از محدود شرکت هایی است که در زمینه فلزیاب به صورت واقعی متراژ قید شده در قرارداد را در زیر خاک تست و تحویل مشتری می دهد . مواظب شرکت ها و اشخاص حیله گر و طمع کار باشید که با حرف های دروغ و پوچ سر اشخاص زیادی را کلاه می گذارند.ما نمی گوییم از محصولات شرکت ما خریداری کنید... از هر شرکت و شخصی که خریداری می کنید چه دست ساز ، شرکتی و یا خارجی دستگاه را از هر نظر کیفیت ، کارایی ، قیمت و تست زیر    خاک " واقــعـــی " با محصولات شرکت ما مقایسه کنید . پس از هر شرکتی که محصولات بهتری و با کیفیت دارد خریداری کنید . ما از هیچ شرکتی و شخصی نمی ترسیم و پشت سر هیچ شرکتی حرف نمی زنیم . لذا از اشخاص که علیه این شرکت تبلیغات می کنند می گوییم اگر توان ساخت یا فروش دستگاه را دارند فقط با تست متراژ بالای 3 متر در زیر خاک به صورت واقعی دستگاه را تحویل مشتری بدهید.
 
 
نحوه تست دستگاه:
 


در این روش که یکی از بهترین روش های تست میباشد می توان یک تست را 10 -100 بار انجام داد طوری که می توان فلز را جا به جا کرده یا لوپ را جا به جا کرده و تست کرد.

 

نکات مهم و دانستنی فلزیاب ها:

1عمق نفوذ حداقل 3 متر داشته باشد.

2- نشانگر متراژ داشته باشد.

3- سبک و کم حجم باشد.

4-
فلریاب خوب باید تغییر فرکانس داشته باشد. برخی از همکاران محترم تاکید می کنند باید فرکانس پایین باشند ولی درست نیست!؟ زیرا در جاهایی که خاک نرم دارد برای عمق زنی بیشتر فلزیاب باید فرکانس بالا باشد و در جاهایی مانند سخره ، ساروج باید فرکانس دستگاه کم باشد تا امواج از مانع راحت عبور کنند.

5- تفکیک حداقل 50% داشته باشد.
6- حذف ذرات ذاشته باشد.
7- از دستگاه هایی که قیمت بالای 20 میلیون دارند دوری کنید .
8- دستگاهی خریداری کنید که امتحان خود را پس داده مانند PI - VLF و ...
9- تصویری بودن دستگاه ربطی به عملکرد و عمق زنی دستگاه ندارد.
8- برای آموزش دستگاه حداقل 1 ماه وقت بگذارید.
9 متراژ های بالای 7 متر برای جنس تازه را باور نکنید !!

10- بعضی از شرکت ها از قضیه گاز طلا سوء استفاده کرده و میگویند متراژ فلزیاب برای جنس کهنه 5 برابر می شود باور نکنید !! حداکثر 2 برابر می شود.

 

*** دستگاههای این شرکت بصورت سفارشی ساخته میشود ***
1- عزیزانی که در محدوده آذربایجان غربی یا شرقی یا اردبیل  هستند میتوانند به صورت حضوری خریداری نمایند.
2- کسانی که در استان های دیگر هستند میتوانند با واریز بیعانه و پس از آماده شدن دستگاه در محل حضور یافته و بعد از تست مابقی مبلغ را تحویل داده و دستگاه را تحویل بگیرند.
3- کسانی که نمیتوانند حضوری خریداری کنند میتوانند نصف مبلغ را به حساب شرکت واریز نموده و پس از آماده شدن دستگاه شرکت دستگاه را به آدرس ارسال میکند اما برای تست دستگاه فقط میتوانند در حالت آنالوگ دستگاه را تست کنند و پس از تست دستگاه مابقی مبلغ را واریز کرده تا شرکت رمز قسمت دیجیتال را به اپراتور ارسال کند. 

 


برچسب‌ها: پکیجکتاب و پکیج علائم گنج ها ودفینه هاکـتاب گنج یابی شاقول فلزیاب تله طلسمات گنج های زیردفینهگنج جوقان 



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 15:13 | نویسنده : ولی صفری
تاريخ : جمعه یکم فروردین 1393 | 12:44 | نویسنده : ولی

عید باستانی نوروز ۱۳۹۳ بر شما تمامی هموطنان ایرانی مبارک باد.

 

فروش نایاب کتاب متفاوت و برجسته اسرار نسخه ها

(مخصوص ایران زمین)

 

اولین دایره المعارف استخراج و اقتباس شده روی

بیش از ۲۹۱۰ نسخه دفینه گنج

پیش در آمد و مکمل کتاب نفیس "میراث زرین

 

بر خود می بالیم و افتخار می کنیم که در ایران همچین کتاب ثقیلی را با قیمتی بسیار ناچیز و منابعی بسیار محکم و پولادین تقدیم شما عزیزان می کنیم و با اطمینان ۱۰۰ ٪ می گوییم که اولین منبع رمزگشا و دایره المعارفی است که از هیچ کتابی و منبع غیر ایرانی (ترکی - عربی -لاتین و....) ترجمه نشده است بلکه فقط و فقط و فقط مخصوص ایران است و از نسخه ها و اسناد ایرانی اقتباس و برگرفته شده است .

 

اولین و کاملترین کتاب رمزگشایی علائم - نمادها - آثار و نشانه ها  و اسرار نسخه ها و  نظامی در ایران با بهترین و بی نظیر ترین مطالب آموزشی که در هیچ پکیجی و هیچ کتابی تابحال ندیده اید و نخواهید دیدبا ۶۰۰ صفحه کاملا رنگی در قطع یس نظیر رحلی و روی طرح جلد بی نظیر  شومیزی به تعداد محدودی فروخته می شود.

 

 

مورد اطلاع است که متقاضیان این کتاب بی نظیر مبلغ ۵۰ هزار تومان بصورت بیعانه به شماره حساب  نقدا از طریق شعب بانکی و یا بصورت کارت به کارت واریز نموده و کتاب را برای خود پیش خرید نموده باشند و مابقی هزینه ۱۴۵۰  (یک میلیون و چهارصد و پنجاه )  هزار تومانی   که زمانی که کتاب به آدرسشان فرستاده خواهد شد به مامور پستی تحویل خواهند داد.

 

لازم بذکر است که خریداران قبلی کتاب نفیس میراث زرین از تخفیف وِیژه ۱۰ درصدی عیدانه برخوردار خواهند شد و خریداران و متقاضیان گرامی یک هدیه عیدی (پکیج  تمامی سفرنامه ها و کتب تاریخی خطی  دست نویس نایاب مشتمل بر ۳۶ جلد کتاب خطی )تحویل خواهند گرفت 

 

هم اکنون این کتاب بی نظیر برای اولین بار در ایران برای تعداد ۱۰عدد برای ۱۰ نفر بصورت محدود پیش فروش می شود.پس همین الان با ما تماس بگیرید و ثبت نام کنید تا جزو نفرات خریداران برتر این مجموعه گرانسنگ باشید.

 تعداد باقیمانده : ۹ عدد

ضمنا قبل از واریز مبلغ بیعانه، حتما با شماره تلفن همراه زیر تماس گرفته و از موجود بودن کتاب، اطمینان حاصل فرمایید.

 

توجه داشته باشید ، قیمت کتاب یک میلیون و پانصد هزار  تومان می باشد.

 

با عدد : ۱۵۰۰ هزار تومان

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر توجه شما را به کلیپ زیر جلب می نماییم.روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

مطالب کتاب اسرار نسخه ها:

علم آثار و نشانه ها - شناسایی نقاط دفینه و گنج - اندازه گیری باستان - اندازه گیری با کف دست - پا - قدم - انگشت - انواع متراژهای مختلف باستانی - وزنها و مقادیر قدیم و جدید - نکاتی در مورد نحوه تابش خورشید - نکاتی که هر دفینه یاب باید بداند - توضیح انواع نشانه و علائم دفینه ها شامل : حرف ک - عدد 112 - علامت 55ه - پله ها - ضربدر - نشانه کاسه - تسبیح و صلیب - خمره-حلقه و دست -آدمک - نشانه اماکن و معابد - مار -شاخه درخت - صورت انسان - شانه و کشتی - کلاهخود - نشانه صومعه - گلوگاه - چشم و برگ - فلش و کاسه - نشانه تونل - شمشیر و گل - کتاب و حلقه - انواع نشانه های ترکیبی و منطقه  - نشانه های مذهبی - نشانه مارپیچ - کرم- ستاره و صلیب و دایره - خط و خمره - انواع علامت فلش و پیکان -انواع نشانه خنجر - آفت های علائم و نشانه ها - انواع هوازدگی - نشانه فیل - علامت خوک - نشانه درویش - علامت سکه - انواع چشم - توضیح کامل انواع جوغان و سنگهای کاسه - 6 کاسه - جوغان تشت یا سینی - کاسه و بشقاب - دستور العمل برای کشف جوغن های پلمپ - نشانه رخ انسان (صورت ادم ) - علامت عصا - انواع نعل - علامت آهو - سم آهو و گوسفند - سم آهو , روباه و حیوان - نشانه و علائم های زمان - پنجه گربه - سم شتر - پای شیر - سم گاو - سم لاغ - سم گوسفند - پنجه انسان - پای مرغ - کف دست - پای اسب - پنجه سگ - اسب و سگ- نشانه آهو و نعل - حیوانات - گوسفند - الاغ - سرباز - انواع خروس - قاشق و چنگال - علائم مرکب حیوانات - انواع مار - افعی - قورباغه - علف - کالسکه - فرشته بال دار - دنده آدم - نیزه - انواع جام - انواع عقاب - خرگوش - کتیبه - خرگوش و موش - پروانه - خرگوش و روباه - حرگوش و سگ - قوچ شاخ دار - خرگوش , نعل و ماهی - روباه - سگ - نشانه های مسیر و جهت ها - انواع ماهی - سنگ دوربین ( سوراخ دار ) - انواع شتر - شتر و ساربان - تمساح - پیاله دان - بشقاب - علامت بز - زن برهنه - زن حامله - سنگ صندلی - نشانه قیچی - عقرب - نشانه هشت - اسکلت انسان - انواع شیر - علامت دو هشت بالای هم - اژدها - شمشیر - پوست تخم مرغ - انواع نشانه های نسخه های گنج - عنکبوت - ترازو - مرغ - جوجه - مرغ و جوجه - نشانه ها و رموزات یهودیان - ستاره 5 پر - شمعدان - ستاره 6 پر - خاک سفید در دفینه ها - دفینه های یهودیان و تجارب حاصله - میخ - عروسک - تیرکمان - علامت دیلم - دو خط - ماه و ستاره - پنجه و مه - علامت ماه - علامت مربع و مثلث - علامت ستاره - سنگ 3 قاچ - سنگ صنم - فانوس - شیر و خورشید - سنگ آسیاب - تیر انداز - نشانه یک الف - دو الف - سه الف - 4 الف - نشانه قلب - نشانه 4 الف و 3 میم - نشانه یک الف و یک چشم - نشانه های مهر پرستان - علامت هاون - هفت ف - علامت سپر - کلید - انگور - انواع خرس - تبر زین- انواع نشانه انسان - چرخ گاری - انواع اسب - زین اسب - اسب سوار - علامت حلقه - سنگ پالان - علامت قران - طاووس - خاک حکمت یا ساروج - نشانه دختر - انواع صلیب - صلیب تاج دار - صلیب شعبه دار و منقطع - علامت فنجان - علائم ترکیبی - نشانه طاس - خورشید - شانه - کتاب - گاو - نشانه سایه - سنگ اجاق - نشانه قبر ها و گنج های گرانبها - علامت شغال - نشانه چکش - انواع لاکپشت - علامت 2 دال - 3 دال - سنگ دول دول - انواع ضربدر - 3 واو - مارمولک - علامت چکمه - کشکول - سنگ قالیچه - شاه - گل - سنگ ناودان - غلام حلقه به گوش - نشانه پیر زن - نشانه خمره - پهلوان - جغد - شاخ - نشانه حیوان - قلندر سنگ - نشانه پا - گرگ و ستاره داوودی - نشانه کلاه - علائم و نشانه های شیمیایی و فلزات و معادن - بره - هندوانه - علامت بادیه - تیغ - گهواره - تفنگ - آفتابه - کبوتر - مهر و نماز - شانه و تسبیح - لایه شناسی دفینه ها - تقسیم بندی خاک دفینه ها - لایه ذغال در زیر خاک - لایه های خاک و نوع چیدمان دفینه ها - دفینه موجود در سرداب ها - دستور العمل کشف و گشودن سرداب ها و ورودی های سری و مخفی - دفینه حوض ها - حمام ها - دفینه های موجود در قلعه ه و برج ها ( کامل و جامع ) - دستور العمل و روش پیدا کردن درب قلعه ها - دفینه پله ها - دفینه آب انبارها - دفینه آخور ( طویله ) - سیلو , تنوره یا سفید خانه - دفینه درختان و گنج های دوره اسلامی - دفینه پل ها - چشمه هاو قنات ها - دستورالعمل خنثی کردن گاز طلا - دفینه انواع غارها ( جامع و کامل ) - حوادث و خطرات غارها - غارهای مهر پرستان - غارهای یهودیان - غارهای دوره اشکانی و ساسانی - غارهای دوره اسلامی - درب ورودی تونل و دهلیزها - ابزار مورد استفاده غارها - راه های کشف و پیدا کردن غارها - روشهای بازگشایی پلمپ غارها - اسرار قرار دادن موانع و طلسمات غارها و اتاق ها - دفینه آتشکده - روش بازگشایی پلمپ معبد و زاغه ها - راه های اندازه گیری مکان ا و نشانه ها - دفینه های موجود در زاغه ها - طریق یافتن محل دفینه ها - دفینه تنوره ها - دفینه چاه چ - ها - دستورالعمل بحرکت در آوردن سنگها و شکستن آنها و کوپه سنگها - گور دخمه - دفینه تپه ها و تومولوس ها - انواع قبرها - قبور یهودیان - اشکانیان - قبرهای دوره سنگی - قبر مردان - قبور گبری - راه های کشف قبر ها - قبر سردار - دلمن گورها - نماد شناسی ابزار قبرها - سنگ قبرهای منقوش -علائم و نشانه های قبر - سنگچین - چهار طاقی - روشهای شکستن انواع طلسمات و رصد دفینه ها - انواع موکلان گنج ها - تفاوت بین رصد و عمار زمین - آیات حصین برای شکستن رصد دفینه ها - انواع رصد ها -چگونه رصد شناسایی و بازگشایی می شود - طلسم مار - طلسم تپه ها - طلسم تپه ها - طلسم یهودیان - طلسم غارها - طلسم سردابه ها - طلسم دفینه های اسلامی - طلسم چاه ها - طلسم بادی و خاکی - طلسم اتاق - طلسم عفریت - طسم چشمه ها - طلسم دو شمشیر - انواع روشهای شکافتن و منفجر کردن زمین ( شق الارض ) - بخورات برای کشف مکان دفینه ها و دفع طلسمات و تله ها - بخور کنائس , طقش , اخین , بخور رمزگشای موانع , دستورالعمل شکستن نله یا طلسم آب , ابطال ملک , رهبانیان , شمشیر , شیر , پرندگان , وحوش , مار , عقرب , باد , جن و انس , شن و ماس , گرگ یا حیوان , مرد کمان به دست , کشیش , کشغ مکانهای دفینه ها , طلسم آتش , صفت لوح جمیع طلسمات , عمل یافتن مکان دفینه ها , عمل خردل و گندم , پرواز کردن ورقه با طلسمات , استخدام راهبه و موکل , ظاهر شدن گنج و دفینه ها , روش تربیع گنج , عمل برای جابجایی دفینه از مکانی به مکان دیگر , تشریح رمزگشای گنج ها و رصد فلکی - انواع سرمه و کحل برای دیدن دفینه ها و اجنه ها , انواع روشهای یافتن دفینه و گنج با خروس , کشف دفینه ها و شکستن موانع  ( نسخه خطی و دست نویس ) - تله های دفینه ها , انواع تله های چاه - تپه - اتاق - غار و... , ساختار کلی تله های دفینه ها , تله شن , دستورالعمل و کیفیت مقابله با انواع تله ها و شکستن طلسمات , موانع روحانی , موانع و تله های فلکی , موانع و تله های عادی , انواع تله آب و راه حل ختثی سازی آنها , ماهیت تله آب , مکانهای وجود تله آب , انواع تله آب , خنثی سازی تله آب , روشهای تشخیص اصالت اشیای عتیقه , لوازم آرایش در ایران باستان , کاسه های جادویی , شناخت اصالت اشیای عتیقه شامل انواع سکه ها , مجسمه ها , اشیا مفرغی , اشیا قبور - نسخه های پوستی و کتیبه ها , روشهای متداول و مرسوم کلاهبرداران و شیادان , راه های کهنه سازی و هنر پتینه سازی اشیاء عتیقه - راه تشخیص اصالت الماس , کلید الفبای نسخه های گنج ها , راه های تشخص سنگ ها , مهر های سنگی باستان همراه قیمت آنها و ....

 

 

نمونه ای از مطالب کتاب اسرار نسخه ها در مورد نشانه شتر:

 

۱- این نشانه در بعض کوه ها که به رنگ سفید است و مثل مرمر می باشد , در این صورت 7 سنگ مثل قطار شتری است راست و عقب آنها یک تخته سنگ بزرگ سیاه رنگ وجود دارد , طرف سنگ را 9 زرع بکاوید , دخمه ای پیدا شود و خزانه آن مربوط به دوره سلجوقیان است.  

   2-  شتر خوابیده بعنوان یکی از نشانه های در حین حفاری تپه ها رویت شده است , در این صورت باید 4 ارش زیر سنگ کاویده شود دفینه آن عمدتا شامل 3 دیگ زر است.

  3- این نشانه کنار مال روهای قدیمی سمت قبله دیده می شود , به اندازه یک شتر واقعی که روی سنگ خط سریانی نوشته اند , دفینه آن زیر سنگ در عمق دو ارش می باشد و شامل یک خم زر است.  

4-این نشانه در جلوی درب ورودی قلعه چند درخت جنگلی وجود خواهد داشت , نزدیکی 5 قدمی عمارت سنگ جهاز شتر وجود خواهد داشت , بعد از کاویدن 2 زرع زیر سنگ , به لایه گچ خواهید رسید بعد از رد کردن لایه گچ 3 زرع سنگچین خواهد بود , در زیر سنگچین دفینه شامل یک خمره سکه  است.

  5-   این علامت روی سنگ قبرها دیده می شود , به این صورت که عکس یک شتر بالای سنگ بوده و سنگ دیگر بالای او نصب است که یک شتر در حال چریدن بوده , دفینه زیر سنگ بوده و شامل یک خمره سکه و یک کتاب می باشد.

 

نمونه ای از دفینه دژ یا قلعه ها ( اقتباس شده از کتاب اسرار نسخه ها):

 

۱-از پله قلعه ها که بالا میروید سنگ مدور و گرد سفید رنگ افتاده است که میان سنگ علامت دو خط قرمز است , دو قدم زیر مسیر مال رو را 1.50 زرع اگر بکاوید به دفینه می رسید.

۲- ..........قدم از آستانه برج تپه ها قدم بردارید و 3 ارش بکاوید به خمره سکه می رسید.

۳-قلعه .......... که بعنوان قلعه های قدیمی عنوان می شود , یک راه قدیمی زیر زمین دارند که ورودی آن از ......... قلعه بوده و باید 3 زرع بفاصله قلعه را بکاوید تا به درب زیر زمینی آن برسید , درب پلمپ بوده و با سنگ کار کرده اند , دفینه آن شامل انواع ادوات و اسلحه های نظامی خوبی وجود دارد. 

۴-بعضی از قلعه ها راه مخفی دارد که طرف دم قلعه نهر آبی خواهد بود و تخته سنگ از سنگ مرمر منقش وجود خواهد داشت , راه مخفی از زیر آن سنگ بوده و شما باید 4 زرع بکاوید به داخل قلعه می رود .

 

۵-پشت قلعه سنگی زرد رنگ دارد که  دفینه زیر آن سنگ بوده و شامل یک طشت مجسمه یا سکه می باشد.

 

۶- بعضی قلعه ها درخت قدیمی که اغلب چنار قدیمی است دارند , پشت چنار سنگ سیاه رنگی وجود خواهد داشت و دفینه زیر سنگ خواهد بود.



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
ایران سرزمین تاریخی دفینه و آثارها شناخت علائم و اثار علوم ب
تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 18:34 | نویسنده : ولی صفری

طلسم مورچه:

 این نوع طلسم عادی می باشد و نوع عملکرد آن این است که مورچه های گوشت خوار در تونل ها یا غارها وجود دارند که در موقع رسیدن به دفینه ظاهر می شوند . مورچه های گوشت خوار مورچه گوشتخوار حرکت می کند هیچ چیز در معبر خود باقی نمی گذارد و مزارع را نابود می کند و حیوانات را میخورد ، حرفه اصلی اینها چپاول است سرعت حرکت این مورچه ها با سرعت حرکت اسب برابری می کند ، بهمبن جهت در موقع چپاول دسته های اکتشاف آنها ده کیلو متر و پانزده کیلومتر و گاهی زیادتر پیشاپیش سپاه حرکت میکنند ستونهایی بموازات یکدیگر به حرکت درمی آیند گاهی تعداد این ستونها به صد بالغ میشود و افسران آنها که به واسطه ی سرهای بزرگی که دارند به خوبی تمیز داده میشود در طرفین ستون قرار میگرند سپاه این مورچه خون خوار از چندین میلیون تشکیل میگردد هر کجایی که لاشه حیوان و شکار زیاد وجود داشته باشه این مورچه ها هم هستند.

روش خنثی سازی این نوع طلسم یا همان طلسم مورچه هم سمپاشی و یا استفاده از گاز کربن دی اکسید می باشد.

بزودی در مجموعه علائم و آثار شناسی روشهای شکستن هر نوع طلسم و تله ها و قرار دادن موکل بر روی دفینه را خواهید آموخت!!!

 



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 18:32 | نویسنده : ولی صفری

 

 

مژده  مجموعه های آموزشی  مژده

 

 

محصولات بسیار استثنایی  با بیمه تضمینی بسته و هزینه پستی رایگان و تحویل ۴۸ ساعته و تحویل مبلغ کالا در آدرس شما برای سرتاسر ایران 

 

همراه با پاسخ دهی کارشناسی تا ۵سوال رایگان برای خریدار  هر یک از محصولات

 

تمامی لینک های فروشگاه سالم بوده و کار میکنند و می توانید خرید خود را با کلیک بر روی گزینه "خرید پستی " کلیک کنید

 

 

 خدمت تمامی دوستداران وعلاقمندان علوم و آثار باستانی 

 توجه:در صورتی که به هر دلیلی موفق به خرید پستی هر یکی از محصولات نشدید در قسمت نظرات اعلام کنید  حتما با شماره ما تماس حاصل فرمایید . ب تشکر ولی صفری

جهت دیدن کامل مطالب  و محتوای وبسایت از مرورگر موزیلا یا فایر 

 

 



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 18:28 | نویسنده : ولی صفری

 

در این پکیج 80 % علائم باستانی که در ایران از آنها استفاده شده  قید شده و  تکمیل کننده پکیج شماره یک می باشد در این پکیج سعی  شده که دیگر آثاری نماند که جای سوال برای دوستان عزیز را باقی بگذارد و در مورد اکثر آثارها در آن بحث شده الباقی یک سری از آثارها که در پکیج یک بود و درصدی هم در سایت راجب آنها توضیح داده شده بود. این پکیج هم اکنون آماده فروش میباشد . قیمت به علت اصرار عده ای از دوستان از    هزار تومان به تومان تغییر پیدا کرد  .و لیکن یک تخفیف ویژه به آن دسته از دوستانی که پکیج شماره 2 را خریداری کرده اند : 50 هزار تومان به آنها بابت این تخفیف برگردانده خواهد شد . دوستانی که پکیج شماره یک را خریداری کنند 10.000 هزار تومان تخفیف ویژه داده خواهد شد .شماره کارت           بانک تجارت نیک آیین  

توجه

 

دوستان عزیز با کمال احترامات باید عرض کنم , مم بعد به  دلیل مشغله کاری زیاد بنده فرصت جواب دادن  به سوالات شما دوستان عزیز را ندارم لذا برای دریافت اطلاعات کامل برای خرید پکیج اقدام کنید . زین پس در فرصت کمی که دارم فقط جوابگوی دوستانی هستم که پکیج را خریداری کرده اند.

 

با تشکر : گنج باستان

 

شماره کارت   

 

 

بنام نیک آیین     در قسمت نظرات 

 

 

 

 


تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 18:27 | نویسنده : ولی صفری

 

قیمت پکیج یک 60000 هزار تومان لطفآ بعد از واریز مبلغ , 

 

شماره فیش و آدرس خود را به صورت خصوصی ارسال کنید

   

  در قسمت نظرات 

حق کارشناسی برای هر یک سوال  15000 هزار تومان میباشد و تا واریز مبلغ از 



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 16:12 | نویسنده : ولی صفری

danlod demo فیلم بزودی فیلمی از ولی صفری



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 16:11 | نویسنده : ولی صفری

کتاب اسرار نسخه ها .....

***مکمل و موید پیش در آمد مطالب کتاب نفیس میراث زرین***

 



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 16:9 | نویسنده : ولی صفری

تصاویر نادر از آثار های بجامانده از پیامبران

 

 

عصای حضرت موسى علية السلام





تصویر قطعات چوبی از کشتی نوح پیامبر علية السلام

عمامه حضرت يوسف عليه السلام 



مقبره  نوح پیامبر  علية السلام






قبر پیامبر عمران علية السلام






مقبره  أيوب پیامبر عليه السلام





تصویر قبر  يحى پیامبر  علية السلام در دمشق




مقبره هارون عليه السلام




تصویری مومیایی فرعون مصر 




بقایای کشتی نوح




مقبره حضرت یونس در عراق




 اثار قوم ثمود



 اثار اصحاب الاخدود




مقبره  حضرت سليمان علية السلام




مقام سيدنا ابراهيم من الداخل 

وتوضح الصور مكان قدمية محفورة في الصخر بامر الله سبحانة وتعالى





حضرت إبراهيم عليه السلام 


من مخطوطات مكتبة الاسكندرية (صحائف موسى عليه السلام )





آرامگاه حضرت زكريا عليه السلام





آرامگاه نبي الله شيث عليه السلام




آرامگاه حضرت يحى علية السلام




محراب داوود علية السلام



صور محلب ناقة صالح عليه السلام





تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 16:8 | نویسنده : ولی صفری

مقدمه کتاب اسرار نسخه ها ( اولین کتاب دفینه یابی ایران زمین ):

شیوه حفاری های بدون نظم و ترتیب و بدون درنظر گرفتن ضوابط علم باستان شناسی و تجارت آثار مکشوفه در این حفاری ها که عموما با وجودی که ارزش تجاری داشتند ولی هویت اصلی آنها از نظر قدمت و تعلق آنها به تمدن خاص و مشخص دستخوش اضطراب قرار گرفته بود , زیانهای جبران ناپذیری به آثار و نشانه های ایران زمین و تپه های باستانی وارد آورد.

 

باید در نظر داشت که خسارات وارده از حفاری های مخفیانه و تجارتی بدون روش صحیح علمی و به منظور جمع آوری  عتیقه بسیار زیان بخش بوده و صدمات ناشی از آن جبران ناپذیر خواهد بود.چه در این قبیل حفاریها , اساس و بنیان طبقه بندی و لایه های باستان در اثر کند و کاوشها مضطرب شده و برگردان آنها به حال و نظم ترتیب اولیه و اصیل امکان پذیر نیست.

 

با توجه به این که امروزه نسخه جعلی خیلی زیاد شده و نیز به دستگاه های فلزیابی نمی شود اعتماد کرد به فکر این افتادیم که بیشتر علائم موجود در ایران را که بیشتر نشانه دفینه هستند را جمع آوری کنیم و این مطالب حاصل خواندن بالای دو هزار و نهصد و ده نسخه (2910)  دفینه است که علائم را استخراج کردیم و در اختیار شما هم میهنان عزیز قرار می دهیم.باید عرض کنیم که این مطالب کاملا  100% ایرانی بوده و تمامی نشانه ها در ایران رویت شده و سند آن هم رویت شده است و تنهاترین کتاب , منبع , مرجع و دایره المعارفی است که در ایران عزیز این اسرار و مطالب  را بصورت کامل و بدون هیچ گونه ابهامی و بصورت گویا عنوان کرده است.

 

علاوه بر این نکته دیگری که در نیم قرن گذشته بخصوص در دوران اخیر ضایعات فراوانی در زمینه شناخت هنر اصیل تمدنهای باستانی بوجود آورده تولید و ساخت اشیای تقلبی و بدلی است.. متاسفانه ادامه این قبیل عملیان ناروا و نادرست چه در زمینه حفاریهای مخفیانه و قاچاق و چه در رهگذر تجارت عتیقه و ساختن اشیای تقلبی در نیم قرن گذشته ضربات مهلکی بر پیکر آثار باستانی کشور ما وارد اورده است که ما روشهای کشف اصالت را در این کتاب نیز توضیح داده ایم.

 

این را با جرات می گوییم که اگر علائم منطقه شما در اثر عوامل تخریب نشده باشد با مطالب این کتاب به نتیجه خواهید رسید و به ندرت احتیاج به دستگاه خواهید یافت .از برهم زدن مکانهایی که علائم و آثاری ندارند جدا خودداری کرده و در این حرفه با احتیاط عمل بکنید.

لازم به ذکر است که عزیزانی که قصد آشنایی مقدماتی تا حرفه ای علم علامت و آثار شناسی را خواستار هستند می توانند با تهیه پکیج های منتشر شده ( پکیج شماره 1 –  تکمیلی –  اسرار تپه ها و قبرها ) و بالخصوص کتاب نفیس و نایاب  "میراث زرین " به این مطالب ارزشمند و نایاب دست یافته و به این علوم واقف گردید.

منابع دیگری که برای تکمیل و پربار بودن مطالب این کتاب ارزشمند و نایاب استفاده گردیده استفاده از تجارب اساتید محترم علوم باستانی , مقالات و کتب تخصصی باستان شناسی , منابع و نسخ کهن علوم باستانی و دفینه یابی و اندک تجارب بنده می باشد , در قسمت هایی از کتاب که از سایر منابع  دیگر برای تکمیل مطالب و پربار بودن این کتاب اخذ شده و کمک گرفته شده است , منبع ذکر گردیده است و سعی ما بر این بوده که اصل صداقت و راستی را مراعات نماییم.

 

 نکته مهمی که حائز اهمیت می باشد این است که مطالب این کتاب پیش در آمد کتاب منتشر شده گروه دفاین کتاب نفیس " میراث زرین " می باشد و شما در کنار مطالعه این کتاب می توانید با تهیه کتاب نفیس میراث زرین بطور کامل به علم اسرار نظامی و اسرار  نسخه های دفینه ها و گنجهای ایران زمین که هر دو کتاب مکمل هم می باشند پی برده و بطور کامل با تمامی دفینه های ایران زمین آشنا شده و این علم را در جهت صحیحی استفاده نمایید.

 

بزودی مجموعه هایی بهتر با مطالبی پر ثمر که راهگشا و راهنمای شما عزیزان در علم علائم , آثار و نشانه ها خواهد بود منتشر خواهیم کرد.پس منتظر مجموعه های بعدی ما باشید.

امید آن دارد در آینده با تکیه بر قوانین موجود که اجرای صحیح آنها بخوبی می تواند از این عملیات جلوگیری کند وضع بهتر و سامان بیشتری در حفاظت و نگاهداری علائم و نشانه های آثار باستانی و عدم تخریب آنها و رساندن آن به نسل های بعدی بعنوان میراث فرهنگی و کهن این مرزو بوم باشد بوجود آید.

 



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 16:7 | نویسنده : ولی صفری

 

از دوستان و خریداران محترم خواهشمندیم آدرس و شماره معتبر در موقع تکمیل کردن سفارشات وارد کنید زیرا در غیر اینصورت بسته سفارش داده شده برگشت می خورد.

 

 

 فروش دستگاه های فلزیاب - ردیاب - نقطه زن - طلایاب - خلایاب و...

 

این دستگاه ها انتخاب شده از بین بیش از 100 دستگاه حرفه ای فلزیاب بوده که تحت هر شرایطی تست و آزمایش شده اند وهمچنین همه محصولات این شرکت با تست در زمین (خاک) تحویل مشتری میگردد و همچنین همه ی دستگاه ها دارای حذف ذرات بوده که میتوان گفت 90% کاوشگران با ذرات و مواد معدنی داخل لایه های خاک مشکل دارند .

ما به شما مقایسه کیفیت ، کارایی و قیمت محصولات این شرکت و دیگر شرکت ها را پیشنهاد می کنیم .

 


ولی 
 
 

دانلود

 

 

 

ما به شما مقایسه کیفیت ، کارایی و قیمت محصولات این شرکت و دیگر شرکت ها را پیشنهاد می کنیم .

 

 

 

 

هموطنان عزیز! تعدادی از شرکت ها و اشخاص فروشنده دستگاه های طلایاب شروع به تبلیغات علیه شرکت ما کرده اند. این اشخاص کیفیت و کارایی بالای دستگاه ها و از همه مهمتر تست زیر خاک را دیده و شنیده اند و چون فروش کمتری به علت شروع به کار شرکت ما داشته اند بر علیه شرکت تبلیغ کرده اند. ولی مطمئن باشند مشتری کارایی ، کیفیت و تست زیر خاک را می خواهد نه حرف های پوچی که عملی نشود.
 
پیام شرکت  به هموطنان عزیز:
شرکت ما از محدود شرکت هایی است که در زمینه فلزیاب به صورت واقعی متراژ قید شده در قرارداد را در زیر خاک تست و تحویل مشتری می دهد . مواظب شرکت ها و اشخاص حیله گر و طمع کار باشید که با حرف های دروغ و پوچ سر اشخاص زیادی را کلاه می گذارند.ما نمی گوییم از محصولات شرکت ما خریداری کنید... از هر شرکت و شخصی که خریداری می کنید چه دست ساز ، شرکتی و یا خارجی دستگاه را از هر نظر کیفیت ، کارایی ، قیمت و تست زیر    خاک " واقــعـــی " با محصولات شرکت ما مقایسه کنید . پس از هر شرکتی که محصولات بهتری و با کیفیت دارد خریداری کنید . ما از هیچ شرکتی و شخصی نمی ترسیم و پشت سر هیچ شرکتی حرف نمی زنیم . لذا از اشخاص که علیه این شرکت تبلیغات می کنند می گوییم اگر توان ساخت یا فروش دستگاه را دارند فقط با تست متراژ بالای 3 متر در زیر خاک به صورت واقعی دستگاه را تحویل مشتری بدهید.
 
 
نحوه تست دستگاه:
 


در این روش که یکی از بهترین روش های تست میباشد می توان یک تست را 10 -100 بار انجام داد طوری که می توان فلز را جا به جا کرده یا لوپ را جا به جا کرده و تست کرد.

 

نکات مهم و دانستنی فلزیاب ها:

1عمق نفوذ حداقل 3 متر داشته باشد.

2- نشانگر متراژ داشته باشد.

3- سبک و کم حجم باشد.

4-
فلریاب خوب باید تغییر فرکانس داشته باشد. برخی از همکاران محترم تاکید می کنند باید فرکانس پایین باشند ولی درست نیست!؟ زیرا در جاهایی که خاک نرم دارد برای عمق زنی بیشتر فلزیاب باید فرکانس بالا باشد و در جاهایی مانند سخره ، ساروج باید فرکانس دستگاه کم باشد تا امواج از مانع راحت عبور کنند.

5- تفکیک حداقل 50% داشته باشد.
6- حذف ذرات ذاشته باشد.
7- از دستگاه هایی که قیمت بالای 20 میلیون دارند دوری کنید .
8- دستگاهی خریداری کنید که امتحان خود را پس داده مانند PI - VLF و ...
9- تصویری بودن دستگاه ربطی به عملکرد و عمق زنی دستگاه ندارد.
8- برای آموزش دستگاه حداقل 1 ماه وقت بگذارید.
9 متراژ های بالای 7 متر برای جنس تازه را باور نکنید !!

10- بعضی از شرکت ها از قضیه گاز طلا سوء استفاده کرده و میگویند متراژ فلزیاب برای جنس کهنه 5 برابر می شود باور نکنید !! حداکثر 2 برابر می شود.

 

*** دستگاههای این شرکت بصورت سفارشی ساخته میشود ***
1- عزیزانی که در محدوده آذربایجان غربی یا شرقی یا اردبیل  هستند میتوانند به صورت حضوری خریداری نمایند.
2- کسانی که در استان های دیگر هستند میتوانند با واریز بیعانه و پس از آماده شدن دستگاه در محل حضور یافته و بعد از تست مابقی مبلغ را تحویل داده و دستگاه را تحویل بگیرند.
3- کسانی که نمیتوانند حضوری خریداری کنند میتوانند نصف مبلغ را به حساب شرکت واریز نموده و پس از آماده شدن دستگاه شرکت دستگاه را به آدرس ارسال میکند اما برای تست دستگاه فقط میتوانند در حالت آنالوگ دستگاه را تست کنند و پس از تست دستگاه مابقی مبلغ را واریز کرده تا شرکت رمز قسمت دیجیتال را به اپراتور ارسال کند. 

 


برچسب‌ها: پکیجکتاب و پکیج علائم گنج ها ودفینه هاکـتاب گنج یابی شاقول فلزیاب تله طلسمات گنج های زیردفینهگنج جوقان 



تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 15:13 | نویسنده : ولی صفری
تاريخ : جمعه یکم فروردین 1393 | 12:44 | نویسنده : ولی

عید باستانی نوروز ۱۳۹۳ بر شما تمامی هموطنان ایرانی مبارک باد.

 

فروش نایاب کتاب متفاوت و برجسته اسرار نسخه ها

(مخصوص ایران زمین)

 

اولین دایره المعارف استخراج و اقتباس شده روی

بیش از ۲۹۱۰ نسخه دفینه گنج

پیش در آمد و مکمل کتاب نفیس "میراث زرین

 

بر خود می بالیم و افتخار می کنیم که در ایران همچین کتاب ثقیلی را با قیمتی بسیار ناچیز و منابعی بسیار محکم و پولادین تقدیم شما عزیزان می کنیم و با اطمینان ۱۰۰ ٪ می گوییم که اولین منبع رمزگشا و دایره المعارفی است که از هیچ کتابی و منبع غیر ایرانی (ترکی - عربی -لاتین و....) ترجمه نشده است بلکه فقط و فقط و فقط مخصوص ایران است و از نسخه ها و اسناد ایرانی اقتباس و برگرفته شده است .

 

اولین و کاملترین کتاب رمزگشایی علائم - نمادها - آثار و نشانه ها  و اسرار نسخه ها و  نظامی در ایران با بهترین و بی نظیر ترین مطالب آموزشی که در هیچ پکیجی و هیچ کتابی تابحال ندیده اید و نخواهید دیدبا ۶۰۰ صفحه کاملا رنگی در قطع یس نظیر رحلی و روی طرح جلد بی نظیر  شومیزی به تعداد محدودی فروخته می شود.

 

 

مورد اطلاع است که متقاضیان این کتاب بی نظیر مبلغ ۵۰ هزار تومان بصورت بیعانه به شماره حساب  نقدا از طریق شعب بانکی و یا بصورت کارت به کارت واریز نموده و کتاب را برای خود پیش خرید نموده باشند و مابقی هزینه ۱۴۵۰  (یک میلیون و چهارصد و پنجاه )  هزار تومانی   که زمانی که کتاب به آدرسشان فرستاده خواهد شد به مامور پستی تحویل خواهند داد.

 

لازم بذکر است که خریداران قبلی کتاب نفیس میراث زرین از تخفیف وِیژه ۱۰ درصدی عیدانه برخوردار خواهند شد و خریداران و متقاضیان گرامی یک هدیه عیدی (پکیج  تمامی سفرنامه ها و کتب تاریخی خطی  دست نویس نایاب مشتمل بر ۳۶ جلد کتاب خطی )تحویل خواهند گرفت 

 

هم اکنون این کتاب بی نظیر برای اولین بار در ایران برای تعداد ۱۰عدد برای ۱۰ نفر بصورت محدود پیش فروش می شود.پس همین الان با ما تماس بگیرید و ثبت نام کنید تا جزو نفرات خریداران برتر این مجموعه گرانسنگ باشید.

 تعداد باقیمانده : ۹ عدد

ضمنا قبل از واریز مبلغ بیعانه، حتما با شماره تلفن همراه زیر تماس گرفته و از موجود بودن کتاب، اطمینان حاصل فرمایید.

 

توجه داشته باشید ، قیمت کتاب یک میلیون و پانصد هزار  تومان می باشد.

 

با عدد : ۱۵۰۰ هزار تومان

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر توجه شما را به کلیپ زیر جلب می نماییم.روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

مطالب کتاب اسرار نسخه ها:

علم آثار و نشانه ها - شناسایی نقاط دفینه و گنج - اندازه گیری باستان - اندازه گیری با کف دست - پا - قدم - انگشت - انواع متراژهای مختلف باستانی - وزنها و مقادیر قدیم و جدید - نکاتی در مورد نحوه تابش خورشید - نکاتی که هر دفینه یاب باید بداند - توضیح انواع نشانه و علائم دفینه ها شامل : حرف ک - عدد 112 - علامت 55ه - پله ها - ضربدر - نشانه کاسه - تسبیح و صلیب - خمره-حلقه و دست -آدمک - نشانه اماکن و معابد - مار -شاخه درخت - صورت انسان - شانه و کشتی - کلاهخود - نشانه صومعه - گلوگاه - چشم و برگ - فلش و کاسه - نشانه تونل - شمشیر و گل - کتاب و حلقه - انواع نشانه های ترکیبی و منطقه  - نشانه های مذهبی - نشانه مارپیچ - کرم- ستاره و صلیب و دایره - خط و خمره - انواع علامت فلش و پیکان -انواع نشانه خنجر - آفت های علائم و نشانه ها - انواع هوازدگی - نشانه فیل - علامت خوک - نشانه درویش - علامت سکه - انواع چشم - توضیح کامل انواع جوغان و سنگهای کاسه - 6 کاسه - جوغان تشت یا سینی - کاسه و بشقاب - دستور العمل برای کشف جوغن های پلمپ - نشانه رخ انسان (صورت ادم ) - علامت عصا - انواع نعل - علامت آهو - سم آهو و گوسفند - سم آهو , روباه و حیوان - نشانه و علائم های زمان - پنجه گربه - سم شتر - پای شیر - سم گاو - سم لاغ - سم گوسفند - پنجه انسان - پای مرغ - کف دست - پای اسب - پنجه سگ - اسب و سگ- نشانه آهو و نعل - حیوانات - گوسفند - الاغ - سرباز - انواع خروس - قاشق و چنگال - علائم مرکب حیوانات - انواع مار - افعی - قورباغه - علف - کالسکه - فرشته بال دار - دنده آدم - نیزه - انواع جام - انواع عقاب - خرگوش - کتیبه - خرگوش و موش - پروانه - خرگوش و روباه - حرگوش و سگ - قوچ شاخ دار - خرگوش , نعل و ماهی - روباه - سگ - نشانه های مسیر و جهت ها - انواع ماهی - سنگ دوربین ( سوراخ دار ) - انواع شتر - شتر و ساربان - تمساح - پیاله دان - بشقاب - علامت بز - زن برهنه - زن حامله - سنگ صندلی - نشانه قیچی - عقرب - نشانه هشت - اسکلت انسان - انواع شیر - علامت دو هشت بالای هم - اژدها - شمشیر - پوست تخم مرغ - انواع نشانه های نسخه های گنج - عنکبوت - ترازو - مرغ - جوجه - مرغ و جوجه - نشانه ها و رموزات یهودیان - ستاره 5 پر - شمعدان - ستاره 6 پر - خاک سفید در دفینه ها - دفینه های یهودیان و تجارب حاصله - میخ - عروسک - تیرکمان - علامت دیلم - دو خط - ماه و ستاره - پنجه و مه - علامت ماه - علامت مربع و مثلث - علامت ستاره - سنگ 3 قاچ - سنگ صنم - فانوس - شیر و خورشید - سنگ آسیاب - تیر انداز - نشانه یک الف - دو الف - سه الف - 4 الف - نشانه قلب - نشانه 4 الف و 3 میم - نشانه یک الف و یک چشم - نشانه های مهر پرستان - علامت هاون - هفت ف - علامت سپر - کلید - انگور - انواع خرس - تبر زین- انواع نشانه انسان - چرخ گاری - انواع اسب - زین اسب - اسب سوار - علامت حلقه - سنگ پالان - علامت قران - طاووس - خاک حکمت یا ساروج - نشانه دختر - انواع صلیب - صلیب تاج دار - صلیب شعبه دار و منقطع - علامت فنجان - علائم ترکیبی - نشانه طاس - خورشید - شانه - کتاب - گاو - نشانه سایه - سنگ اجاق - نشانه قبر ها و گنج های گرانبها - علامت شغال - نشانه چکش - انواع لاکپشت - علامت 2 دال - 3 دال - سنگ دول دول - انواع ضربدر - 3 واو - مارمولک - علامت چکمه - کشکول - سنگ قالیچه - شاه - گل - سنگ ناودان - غلام حلقه به گوش - نشانه پیر زن - نشانه خمره - پهلوان - جغد - شاخ - نشانه حیوان - قلندر سنگ - نشانه پا - گرگ و ستاره داوودی - نشانه کلاه - علائم و نشانه های شیمیایی و فلزات و معادن - بره - هندوانه - علامت بادیه - تیغ - گهواره - تفنگ - آفتابه - کبوتر - مهر و نماز - شانه و تسبیح - لایه شناسی دفینه ها - تقسیم بندی خاک دفینه ها - لایه ذغال در زیر خاک - لایه های خاک و نوع چیدمان دفینه ها - دفینه موجود در سرداب ها - دستور العمل کشف و گشودن سرداب ها و ورودی های سری و مخفی - دفینه حوض ها - حمام ها - دفینه های موجود در قلعه ه و برج ها ( کامل و جامع ) - دستور العمل و روش پیدا کردن درب قلعه ها - دفینه پله ها - دفینه آب انبارها - دفینه آخور ( طویله ) - سیلو , تنوره یا سفید خانه - دفینه درختان و گنج های دوره اسلامی - دفینه پل ها - چشمه هاو قنات ها - دستورالعمل خنثی کردن گاز طلا - دفینه انواع غارها ( جامع و کامل ) - حوادث و خطرات غارها - غارهای مهر پرستان - غارهای یهودیان - غارهای دوره اشکانی و ساسانی - غارهای دوره اسلامی - درب ورودی تونل و دهلیزها - ابزار مورد استفاده غارها - راه های کشف و پیدا کردن غارها - روشهای بازگشایی پلمپ غارها - اسرار قرار دادن موانع و طلسمات غارها و اتاق ها - دفینه آتشکده - روش بازگشایی پلمپ معبد و زاغه ها - راه های اندازه گیری مکان ا و نشانه ها - دفینه های موجود در زاغه ها - طریق یافتن محل دفینه ها - دفینه تنوره ها - دفینه چاه چ - ها - دستورالعمل بحرکت در آوردن سنگها و شکستن آنها و کوپه سنگها - گور دخمه - دفینه تپه ها و تومولوس ها - انواع قبرها - قبور یهودیان - اشکانیان - قبرهای دوره سنگی - قبر مردان - قبور گبری - راه های کشف قبر ها - قبر سردار - دلمن گورها - نماد شناسی ابزار قبرها - سنگ قبرهای منقوش -علائم و نشانه های قبر - سنگچین - چهار طاقی - روشهای شکستن انواع طلسمات و رصد دفینه ها - انواع موکلان گنج ها - تفاوت بین رصد و عمار زمین - آیات حصین برای شکستن رصد دفینه ها - انواع رصد ها -چگونه رصد شناسایی و بازگشایی می شود - طلسم مار - طلسم تپه ها - طلسم تپه ها - طلسم یهودیان - طلسم غارها - طلسم سردابه ها - طلسم دفینه های اسلامی - طلسم چاه ها - طلسم بادی و خاکی - طلسم اتاق - طلسم عفریت - طسم چشمه ها - طلسم دو شمشیر - انواع روشهای شکافتن و منفجر کردن زمین ( شق الارض ) - بخورات برای کشف مکان دفینه ها و دفع طلسمات و تله ها - بخور کنائس , طقش , اخین , بخور رمزگشای موانع , دستورالعمل شکستن نله یا طلسم آب , ابطال ملک , رهبانیان , شمشیر , شیر , پرندگان , وحوش , مار , عقرب , باد , جن و انس , شن و ماس , گرگ یا حیوان , مرد کمان به دست , کشیش , کشغ مکانهای دفینه ها , طلسم آتش , صفت لوح جمیع طلسمات , عمل یافتن مکان دفینه ها , عمل خردل و گندم , پرواز کردن ورقه با طلسمات , استخدام راهبه و موکل , ظاهر شدن گنج و دفینه ها , روش تربیع گنج , عمل برای جابجایی دفینه از مکانی به مکان دیگر , تشریح رمزگشای گنج ها و رصد فلکی - انواع سرمه و کحل برای دیدن دفینه ها و اجنه ها , انواع روشهای یافتن دفینه و گنج با خروس , کشف دفینه ها و شکستن موانع  ( نسخه خطی و دست نویس ) - تله های دفینه ها , انواع تله های چاه - تپه - اتاق - غار و... , ساختار کلی تله های دفینه ها , تله شن , دستورالعمل و کیفیت مقابله با انواع تله ها و شکستن طلسمات , موانع روحانی , موانع و تله های فلکی , موانع و تله های عادی , انواع تله آب و راه حل ختثی سازی آنها , ماهیت تله آب , مکانهای وجود تله آب , انواع تله آب , خنثی سازی تله آب , روشهای تشخیص اصالت اشیای عتیقه , لوازم آرایش در ایران باستان , کاسه های جادویی , شناخت اصالت اشیای عتیقه شامل انواع سکه ها , مجسمه ها , اشیا مفرغی , اشیا قبور - نسخه های پوستی و کتیبه ها , روشهای متداول و مرسوم کلاهبرداران و شیادان , راه های کهنه سازی و هنر پتینه سازی اشیاء عتیقه - راه تشخیص اصالت الماس , کلید الفبای نسخه های گنج ها , راه های تشخص سنگ ها , مهر های سنگی باستان همراه قیمت آنها و ....

 

 

نمونه ای از مطالب کتاب اسرار نسخه ها در مورد نشانه شتر:

 

۱- این نشانه در بعض کوه ها که به رنگ سفید است و مثل مرمر می باشد , در این صورت 7 سنگ مثل قطار شتری است راست و عقب آنها یک تخته سنگ بزرگ سیاه رنگ وجود دارد , طرف سنگ را 9 زرع بکاوید , دخمه ای پیدا شود و خزانه آن مربوط به دوره سلجوقیان است.  

   2-  شتر خوابیده بعنوان یکی از نشانه های در حین حفاری تپه ها رویت شده است , در این صورت باید 4 ارش زیر سنگ کاویده شود دفینه آن عمدتا شامل 3 دیگ زر است.

  3- این نشانه کنار مال روهای قدیمی سمت قبله دیده می شود , به اندازه یک شتر واقعی که روی سنگ خط سریانی نوشته اند , دفینه آن زیر سنگ در عمق دو ارش می باشد و شامل یک خم زر است.  

4-این نشانه در جلوی درب ورودی قلعه چند درخت جنگلی وجود خواهد داشت , نزدیکی 5 قدمی عمارت سنگ جهاز شتر وجود خواهد داشت , بعد از کاویدن 2 زرع زیر سنگ , به لایه گچ خواهید رسید بعد از رد کردن لایه گچ 3 زرع سنگچین خواهد بود , در زیر سنگچین دفینه شامل یک خمره سکه  است.

  5-   این علامت روی سنگ قبرها دیده می شود , به این صورت که عکس یک شتر بالای سنگ بوده و سنگ دیگر بالای او نصب است که یک شتر در حال چریدن بوده , دفینه زیر سنگ بوده و شامل یک خمره سکه و یک کتاب می باشد.

 

نمونه ای از دفینه دژ یا قلعه ها ( اقتباس شده از کتاب اسرار نسخه ها):

 

۱-از پله قلعه ها که بالا میروید سنگ مدور و گرد سفید رنگ افتاده است که میان سنگ علامت دو خط قرمز است , دو قدم زیر مسیر مال رو را 1.50 زرع اگر بکاوید به دفینه می رسید.

۲- ..........قدم از آستانه برج تپه ها قدم بردارید و 3 ارش بکاوید به خمره سکه می رسید.

۳-قلعه .......... که بعنوان قلعه های قدیمی عنوان می شود , یک راه قدیمی زیر زمین دارند که ورودی آن از ......... قلعه بوده و باید 3 زرع بفاصله قلعه را بکاوید تا به درب زیر زمینی آن برسید , درب پلمپ بوده و با سنگ کار کرده اند , دفینه آن شامل انواع ادوات و اسلحه های نظامی خوبی وجود دارد. 

۴-بعضی از قلعه ها راه مخفی دارد که طرف دم قلعه نهر آبی خواهد بود و تخته سنگ از سنگ مرمر منقش وجود خواهد داشت , راه مخفی از زیر آن سنگ بوده و شما باید 4 زرع بکاوید به داخل قلعه می رود .

 

۵-پشت قلعه سنگی زرد رنگ دارد که  دفینه زیر آن سنگ بوده و شامل یک طشت مجسمه یا سکه می باشد.

 

۶- بعضی قلعه ها درخت قدیمی که اغلب چنار قدیمی است دارند , پشت چنار سنگ سیاه رنگی وجود خواهد داشت و دفینه زیر سنگ خواهد بود.



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد